Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
Обміняти товар належної якості або повернути за нього гроші можна якщо:
- з моменту доставки пройшло не більше 14 днів;
- товар не використовувався;
- збережені товарний вигляд товару, всі пломби, ярлики і т. д .;
- зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
- товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну (пір'я-пухові вироби, натільна білизна - термобілизна, футболки, рукавички, шкарпетки тощо).

Для повернення товару при собі необхідно мати:
1. Товар та всю його комплектацію, в тому числі упаковку - коробку.
2. Товарний чек або накладна з Нової пошти.

Повернення товару по Україні здійснюється "Новою поштою".

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку покупця протягом 7 днів після отримання товару продавцем.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.